//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
r0g0l ?
Thursday, 17 March 2011 | 0Superstar (s)!



Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.


My : “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku”


Yadz : ” ishh ngerisnya…”

My : “Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ”

Yadz : “saspen nih”

my : “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku”

Yandz : “pastu ko buat aper supaya selamat?”

My :”Aku pun terus angkat kain aku…”

Yadz  : “Hah?”

My : “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”


Yadz : “Lepas tu aper terjadi?”(tak sabar)

My : “Seperti teori *****, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…”

Yadz : …oh.


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook