//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
AmirulFahmi :D
Friday, 23 December 2011 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikumm :)



nak tahu tak nak tahu tak ?

Aisyah nak cerite pasal Cousin Aisyah belah ayah yang dulunye rapat gile babeng tapi sekarang dye sombong gile babeng :P nak tahu kea sape ? tgok bawah :)


tuwhh dyee . comel or handsome tak ? tak kan tak kan ? HAHA ! keyh , buleyh lahh kan ? adea lahh sikit handsome dye tuwhh . *eeeeeuuuuwww* keyhh , mudak atas tuuu , name dye AmirulFahmi . Aisyah panggel dye Ami . but , kekawan pnggel dye Fahmi . Umur dye 13 tahunn . dye single KOWT . tak tahuu betul ke tak . dye yang cakapp dye singlee . dye pernah couple ngan kawan Aisyah yang sebaya nan dye . serius tak percayee . hee .

EHH , mesti korang pelik kan kenapa Aisyah cerita pasal Ami ? hee . act , semalam chat ngan dye . dye tegur Aisyah duluu . Aisyah layan jea lahh mudak GEDIK nieah . sampai Aisyah SENGAJE ngorat dye . EHH , tak lahh ! hanya gurau sematamata *ayat Ami*

chat chat chat . ttbe tekuar satu tajuk nieah . pasal SOMBONG . Aisyah lah yang mule dulu .


yeahh , dye pun hingad yang ite0wng punye lah rapat duluu . tapi sekarang ? masingmasing MALUUU :D hope lepas nieah ite0wng mcm duluu lah kann .


main geletekgeletek mcm duluu . HAHA ! gilee kea ? nooo wayy ! dulu buleyh lahh . men geletekgeletek . skrng tak leyhh . ;) then , duk samesame . EHH , tak leyhh . nanti orng engad ite0wng couple --'' but , serius rindu time dulu kecikkecik ngan Ami . sekarang , ape kan daya . duadua adea perasaan yang same . perasaan MALUU :)

jupp , ade pesanan tok Auntyaunty & Uncleuncle :)
this post is for fun jee keyh ? just tehingat bende yang lepas time chat ngan dye . yang duludulu punye cerite tuwhh , lupe kan jea lahh ;)

--> dah tiga hari berturutturut Aisyah nak gayut ngan dye tapii Aisyah tertidur awal . rasa bersalah sangatsangat :/ sorry awokk :D


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook