//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
kem kat masjid ? ♥
Sunday, 11 December 2011 | 0Superstar (s)!

Assalamulaikumm :)


nak tahu tak nak thau tak ?

mulai esok - 22th dec , Aisyah akan jadi perempuan melayu terakhir . sebab apa ? sebab aisyah kene pakai baju kurung --'' wat ? sebab ape lagii ? sebab Aisyah ade kem amende tah kat masjid UTM . yeahh ! hepyy sesanadd :P tapy , naseb baek kem nie hari isnin - kamis jerkk & dari kul 8pagi - 5ptg . s0o , still buleyh mcg nan kepeng . HAHA :P

salihin menangis kot sebab tak nak pergi . aisyah ? rileks jea . HAHA ! keyhh , mesty korang pelik kann ? bak kata mama , "patut lah releks , *hal perempuan* ruperupa nyee" & I just gelak sekuatkuat hati xDD tapy , yang lawak nye , Salihin cakap "Salihin pun *hal perempuan* mama . s0o , tak buleyh pegi kan ?" keyh , dye sengal . kalu dye *hal perempuan* , darah kuar ikut mne ? HAHA :P keyhh , stop situu . saya bukan macam kepeng . uppsss :P

mama ada cakaap lagii "Aisyah gy sane jgn ade niat laen pulak" keyh , mesti korang pelik kan ? mule2 Aisyah pelik jugakk . then , mama cakap "jgan nakk tgok laki je kat sane nnti . ohh , laki baju ijau tuwhh handsome lahh" ohh , engad kan happee lahh tadii mama nieah . xde makne nye nak wat cenggitu . Aisyah dah ade kepengg >_<

--> nak jumpe bebudak SRAB ! rinduu diorangg


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook