//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
third day kem generasi Qurani ;)
Wednesday, 14 December 2011 | 0Superstar (s)!

Assalamulaikum :)


nak tahu tak nak tahu tak ?

hari ni kan , kite kan , nak cerite kan , pasal kat kem hari nii . bestt ! HAHA ! keyhh , stop situu . sengall jerkk :D semalam Aisyah tak update pun pasal semalam kan ? Aisyah takde mase lahh sayang . sibukk memimpi kan diri . maklum lahh , pepagi buta semalam gayut dengan kepeng . lepas rase rinduu . :P

semalam punya aktiviti just hafazan & petang tuu ustzh ajar cara ambik wuduk dgn betul . banyak gak salah :D tapy , skrng alhamdullilah dahh tahuu & dah betul kowt . hafazan tuu Aisyah hanya mampu rileks . HAHA ! untunglahh kan ? :P




hari nie punya aktiviti pulakk hafazan & belajar macam mane nak solat dgn betul . keyhh , Aisyah mengaku banyak gile salahh . --'' tpy , skrng dah boleh betul kann ! maklum lah , selame niea kalu solat mne ade orang tgok . last sekali time mudakmudak . laen lahh mcm "orang" tuu kan . sekolah agama dari kecik sampai sekarang . kita sekolah agama dari daja 1 - 3 jerkk . tapi kan tapi kan tapi kan , hari ni punye jadual dah berubahh ! uztazah bagy tidur ! HAHA ! tak penah dapat kem yang mcm nieah ;)









--> lapa xlapa laen ctea , yg pnting mkan . ckit or bnyk pun laen cter . 6ty bole kene gastrik . arahan dari DR HAZIQ LAMBUNG #sweetkan ?


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook