//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
esok saya sekolah ♥
Thursday, 5 January 2012 | 0Superstar (s)!

heyy & assalamualaikum :)


nak tahu tak nak tahu tak ?

esok Aisyah sekolahhhhhhh ! ! ! OHMYGIEE . kalau tak nak pergi boleh tak ? HAHA :P seriusly , rasa malas gila nakk MATI :D aisyah nak duk KL & tak nak sekolah boleh ? but nak ikut mama hantar & amek adekadek . boleh kan ? :P

esok kan aisyah gy sekolah . s0o , aisyah akan pakai baju baru , kaen baru , tudung baru , kasut baru & akn dapat BOYFIE BARU :O HAHA ! tipuu je laa weiyh . jgn percaye cakap Aisyah >_< tak de maknenya dapat boyfie baruu . kawan baruu iye lah. aisyah setia ngan Haziq jee :)

ekceli , aisyah agak excited nak gy sekolah baruu nieah . nanti kene duk diamdiam . dua tiga ari pas tuu baru berani nak tegurmenegur . seminggu lepas tuu berani nak mintak FB , num tel kat bebudak PEREMPUAN . sebulan lepas tuu baru berani buat bisingg dalam kelas . 2 3 bulan lepas tuu baru berani nak tegur menegur bebudak lakii . itu pun kalu bebudak laki tu sporting macam 3yakin 2011 ! yeahh , miss diorang ♥ hee .

malam ni Aisyah gerak gy Johor . but , tak tahu gy JB ke terus gy KotaTinggi . aisyah rase gy KotaTinggti kutt . sebab esok dah sekolahh ! HAHA ! mengongg --''



--> phone saya sunyi lagi lah hari ni . phone awak camnee ? --''


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook