//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
rinduu Halimah & Syalin :'(
Saturday, 7 January 2012 | 0Superstar (s)!

heyy & Assalamualaikum :)


OMG OMG OMG ! Aisyah rinduu kat Syalin & Alyma . :'( di0rang lahh nieah cakap mcmmcm pasal aisyah kat FB & BLOG . terus rinduu gile babeng . lagilagi kat Syalin . ari tuu tak dapat jumpe dyee . jgn lah buat aisyah menanges macam semalam . tahu tak , aisyah nanges semalam time aisyah tules pasal Teharu & time dalam kereta time nga mcg nan dakdak kelas :'( yeahh , aisyah rinduu diorang sumeee .


keyhh , tgok gambar kat atas nuu ? act , bukan Aisyah xnx bagiitahuu . but , Aisyah mmg tak bagtahuu sesape through the phone except lambungg . sumenya tahu dari FB . s0rry alin , bukan aisyah tak nak bagytahuu . but , ENTAHH :DD



nampak kan tiga orang yang comel + anoyying + gilegile + mengong kat atas tuu ? yeahh , that the first gamba when we were friend ! miss gile time nieahh . :D perasan tak persamaan kamii ? cube tgok mata kami . sama tak ? hee . tigatiga mata sepet . kankankan ? kalau korang nak tahu , ite0wng memang tak pernah gaduhh . ite0wng sentiase HAPPY . kalau sorang tak dtng sekolah , rase sunyi jee . dye WAJIB tigatiga dtng skulahh . baru tak rase sunyii. kan awokawok kan ? :)

Felda :)


 dekat dewan :D cgu nga cakap kat depan , kami maen fon kat belakang :D






suka sangatsangatsangat gambar nieah :)

keyhh , serius rinduu diorangg :'(

--> saya pun nak samasama ngan awak sampai syuraga :) #InsyaAllahh :)


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook