//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
Shahir ♥
Monday, 4 June 2012 | 0Superstar (s)!

hyee & assalamualaikumm :)


sekarang menunjukkan pada pukul 3 pagi di Malaysia . kat tempat laen tak tahu . lantakk pii lahh :D tak keluar SPM pun . just keluar kat PMR . kenapa ? sebab geo lah . ggrr -.- sebenarnya , hajat aisyah update blog ni nak bagy tahu yang aisyah tak buleyhh tidurrrrrr . aisyah tak nantowk agyy . tapi asenya law aisyah makan ubat selsema mesti terus ngantowk kan ? tapi , aisyah malas nak makan . melaenkan adea orang nak suap kan untuk aisyah >.< k , gedik macam perempuan tuuu -.-

dari pada aisyah merepek , baek aisyah storymory pasal Shahir . siapakah dye ? golongan ini kah ?


ohh , of course lah bukan . tapi yang ini :)


k , omeyy ann dye ? dye BF itewww . HAHA ! k , tipu jea . gilo kea ? mara Aina :) pernah nampak kat manamana ? pernah ? kat FB lah kan ? k , itewwww tahu -.- sebenarnya nak cerita yang dye mimpi aisyah . HAHA ! macam lawak jea bila dye cakap cam tuu . mulamula engad dye perli dgn update yang lepas . ruparupanya dye mmg mimpi aisyah . teharu lah jugak kan bila dye cakap cam tuu :P k , let me screenCapture :D




aisyah dapat chitchat nan dye sekejap jea . sebab aisyah nak keluar . tak payah nak tawu aisyah nak gy anee lah kan . HAHA -.- k , tetiba tehingad kat danial . woahh , rindunya nak tengok dye pagypagy sebelum gy sekolah . rindu pulak nak jeritjerit nama dye kat sekolah . papea pun , aisyah rindu danial . & aisyah tak rindu salihin :D

--> maa , i am not his gurlprengg . aisyah dengan dye kawan jea punnnn -.-


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook