//Rainbow Lovers is Coming!
Follow Dashboard
leyyshenn :)
Friday, 28 February 2014 | 0Superstar (s)!

heyy & assalamualaikum :)


home alone everyday make me crazy . blerghh -,- yes , i'm alone right now . tetiba je rumah senyap . adikadik semua keluar . tinggal lah daku keseorangan macam orang gila -,-

rasa macam , kenapa lama sangat cuti nii ? kenapa kerajaan bagy 3 bulan cuti ? haha , bila sekola nak cuti . bila cuti nak sekola . haha , nampak tak permainannya ? cuti 3 bulan sangat tak best . haha , kekawan semua kerja . aisyah duk uma tengok phone , dengar lagu , makan , kemas rumah , tgk tv , jemur kaen , angkat kaen . rutin harian seorang bibik ~ haha , someone call me bibik . haha , kwangja gila dowh .

kekawan yang kerja tuu , oke lah kan . yang dapat amek lesen lagy oke . ohh myy , nak amek lesen jugakk :( ayah tak bagy aisyah amek lesen . shooo sheedd :/ mungkin ayah takot anak dye merayap kot . haha , yang tak de lesen ni pun merayap sini sana pakai kaki . lagy kan bila dah adea lesen . tahtah , kuar dari keyyell ni haaa merayap . hee , ekceli hari tuu macam dah dapat greenlight . ayah suruh tanya kat kawan kat mana paling dekat katkat sini nak amek lesen . ehh , tetiba senyap . blerghh , nyirap gak . tapy xpea la , mamayah adea untuk amek hanta . lagy pun kekawan ramai yang da adea lesen . apea agy ? tumpang je la >< haha

sebenarnya lah kan , aisyah tak faham pun jpj , P , kursus hamenda tah & L . haha , bila orang bagytahu tuu , haa buatabuat faham je . tak tahu pun stepstep dye . hahahah , teruk kan ? nampak sangat tak amek tahu . haha , malas lah nak amek tahu . bukannya ayah bagy amek lesen . kalau betolbetol dah daftar , baru tanya kekawan . hihi , tak gituuuu ? :p

#ngantuk . kbye


Older Post | Newer Post
Queen Quotes!



Welcome to my blog :) Before anything else please follow these rules : No ripping , spamming , and any type of childish acts . Respect is a must . Enjoy your stay and have fun !

STORY OWNER

Wish List

HAPPY FAMILY
SPM
DIPLOMA
DEGREE
IPHONE 6
MARRIED

Press The Link !

Twitter
Instagram
Youtube
Facebook